Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace dle Zákona 106/1999 Sb.
1. Oficiální název
Obec Huštěnovice
- Status: obec
- Kraj: Zlínský
- Okres: Uherské Hradiště
- Obec s rozšířenou působností: Uherské Hradiště
- Pověřená obec: Uherské Hradiště
- Katastrální území: 660 ha
- Počet obyvatel ČR k 1.1.2020: 972, (499 mužů, 473 žen)
- Počet cizinců k 1.1.2020: 8 z toho 6 trvalý pobyt, 2 přechodný pobyt, (5 muži, 3 ženy)
- Zeměpisná šířka a délka: 49°6’29.320″N, 17°27’50.952″E
- Nadmořská výška: 181,5 m.n.m.
- Pošta: Ne (687 03 Babice)
- Zdravotnické zařízení: Ano, Dětský lékař
- Lékárna: Ne
- Policie: Ne
- Škola: Ano, ZŠ a MŠ
- Vodovod: Ano
- Plynofikace: Ano
- Kanalizace, ČOV: Ano
2. Důvod a způsob založení
Obec Huštěnovice má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění.
Obec je základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce Huštěnovice.
3. Organizační struktura
Obecní úřad tvoří starosta, místostarosta a zaměstnanci OÚ.
Starosta stojí v jeho čele a je nadřízen všem zaměstnancům obecního úřadu.
Starostu v době nepřítomnosti zastupuje místostarosta.
4. Kontaktní spojení
4.1. Kontaktní poštovní adresa
Obec Huštěnovice
Huštěnovice 92
687 03 Babice
4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Budova obecního úřadu v Huštěnovicích, Huštěnovice 92, 687 03 Babice, GPS: 49°6’29.320″N, 17°27’50.952″E
4.3. Úřední hodiny
Pondělí, středa 7.00 – 17.00
4.4. Telefonní čísla
572 585 135
4.5. Faxové číslo
572 585 135
4.6. Adresa internetové stránky
Oficiální internetové stránky obce Huštěnovice: www.hustenovice.cz
4.7. Adresa e-podatelny
4.8. Další elektronické adresy
4.9. ID datové schránky
escbnnv
5. Bankovní spojení
5223721/0100 KB Uherské Hradiště
6. IČO
00290971
7. DIČ
Ne
8. Rozpočet
Rozpočet 2020
9. Žádost o informace
Způsob a místo získávání informací na Obecním úřadě v Huštěnovicích
Název a adresa:
Obecní úřad Huštěnovice
Huštěnovice 92
687 03 Babice
Telefon: 572 585 135
e-mail: hustenovice@hustenovice.cz
Informace se zveřejňují:
- na úřední desce obecního úřadu
- prostřednictvím internetových stránek obce
- na informačních tabulích (v budově OÚ, vývěsní skříňka u obchodu renta a u telefoní budky)
10. Příjem žádostí a další podání
Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
- komu je žádost určena
- jaká konkrétní informace je požadována
- kdo žádost podává
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Lhůty pro vyřízení žádosti
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti – do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona 106/1999 Sb.).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) – do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) – do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) – do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem – do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) – do 30 dnů od doručení výzvy.
11. Opravné prostředky
Způsob odvolání a jeho obsah:
- odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu
- odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele
O odvolání rozhoduje:
- obecní zastupitelstvo – jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce
- krajský úřad – jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
12. Formuláře
13. Návody na řešení nejrůznějších životních situacích
Návody na řešení životních situací jsou popsány na stránkách:
14. Nejdůležitější předpisy
Jednotlivé zákony ČR je možno najít na Portálu veřejné správy nebo jsou k nahlédnutí v kanceláři OÚ.
15. Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací podle zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
16. Výroční zpráva minimálně za dva předchozí kalendářní roky o činnosti subjektu v oblasti poskytování informaci
Odpověď na dotaz z 02. 03. 2020 dle zákona 106/1999 Sb.
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2019
Odpověď na dotaz z 18. 08. 2019
Odpověď na dotaz z 31. 01. 2019
Výroční zpráva o poskytování informací 2018
Odpověď na dotaz ze dne 22. 05. 2018 dle zákona 106/1999 Sb.
Výroční zpráva o poskytování informací 2017
Odpověď na dotaz z 29. 09. 2017 dle zákona 106/1999 Sb.
Odpověď na dotaz z 17. 08. 2017 dle zákona 106/1999 Sb.
Odpověď na dotaz z 10. 08. 2017 dle zákona 106/1999 Sb.
Odpověď na dotaz z 05. 07. 2017 dle zákona 106/1999 Sb.
Odpověď na dotaz z 24. 05. 2017 dle zákona 106/1999 Sb.
Odpověď na dotaz ze dne 21. 03. 2017 dle zákona 106/1999 Sb.
Odpověď na dotaz ze dne 21. 02. 2017 dle zákona 106/1999 Sb.
17. Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně vázány na rozpočet povinného subjektu
Základní škola a Mateřská škola Huštěnovice